SHAPERS' CLUB VILKÅR OG BETINGELSER

GENERELT

Shapers’ Club er et Loyalitetsprogram (herefter refereret til som “Loyalitetsprogrammet” eller “Programmet”) udbudt af SNT ApS med følgende registreret adresse:

SNT ApS
CVR: 36732261
Østre Havnegade 12, 1. th
9000 Aalborg
Danmark

info@shapingnewtomorrow.dk
+45 42 90 90 24

Alle referencer til “Shaping New Tomorrow”, “vi”, “os” eller “vores” refererer til SNT ApS, mens “du”, “din” eller “kunde” refererer til dig som besøgende eller medlem af Programmet.

De følgende vilkår og betingelser gælder medlemskab i Loyalitetsprogrammet, og ved at tilmelde dig, giver du samtykke til at følge disse vilkår og betingelser.

1. MEDLEMSKAB

For at blive medlem af Shapers’ Club, skal du:

  • Acceptere vores vilkår og betingelser
  • Være minimum 18 år gammel
  • Være bosiddende i Danmark
  • Have en e-mailadresse til at lave en bruger og kodeord

Det er gratis at være medlem af Shapers’ Club, og som medlem kan du optjene rettigheden til en række fordele.

Hvis du har spørgsmål angående vores vilkår og betingelser, er du velkommen til at kontakte vores Customer Care team på telefon +45 42 90 90 24 eller på e-mail info@shapingnewtomorrow.dk.

2. NIVEAUER

Alle medlemmer af Programmet bliver inddelt som Bronze-, Sølv- eller Guldmedlem, hvor hvert niveau har forskellige fordele. Du kan se fordelene på hvert niveau herunder:*Early access til produktlanceringer og kampagner: Betingelserne kan variere for hver lancering og udsalg. Nogle udsalg og lanceringer kan være ekskluderet fra denne fordel.

Dit niveau er kun baseret på din forbrugstærskel hos Shaping New Tomorrow de seneste 24 måneder, startende fra den dag du tilmelder dig Shapers’ Club. Jo højere forbrug hos Shaping New Tomorrow, des højere status vil du opnå, og dermed flere fordele.

Der er ikke et minimumsforbrug for at være med i Shapers’ Club - alle kan være med og det er gratis at være medlem. Når du bruger dine optjente point, vil dette ikke påvirke dit niveau. Hvis du ikke opretholder din forbrugstærskel over de næste 24 måneder, vil du gå ned i niveau.

Minimumsforbrug for hvert niveau
Bronze: Intet minimumsforbrug
Sølv: Min. 1800 DKK
Guld: Min. 5400 DKK

3. POINT OG BELØNNINGER

I Shapers’ Club optjener du point baseret på pengeværdien af de varer, du har købt efter eventuelle rabatter er trukket fra. Gavekort er ekskluderet og genererer derfor ikke point. Point kan ikke udbetales eller overføres til andre medlemmer eller andre e-mailadresser.

Hvis du ikke bruger dine point inden for 24 måneder fra den dag, du har optjent dem, vil pointene udløbe. Vi sender dig en notifikation om eventuelle point, der er ved at udløbe. Når du er logget ind på din profil, kan du også se, hvor mange point du har og hvornår de udløber.

Sådan optjener du point
Når du er medlem af Shapers’ Club, optjener du point, når du identificerer dig selv, når du handler online eller i en af vores butikker.

Når du handler online, skal du identificere dig ved at være logget ind på din profil eller ved at bruge den e-mailadresse, der er linket til din profil under betaling. Når du handler i butikkerne, skal du identificere dig under betaling ved at give din e-mailadresse til salgsassistenten eller vise din QR-kode.

I returperioden (45 dage) vil dine point være pending. Hvis du returnerer en eller flere varer vil dine point blive tilbageført tilsvarende værdien af de returnerede varer. Når returperioden er ovre, vil dine pending point blive aktive og du kan nu bruge disse point. Når du er logget ind på din profil, kan du både se dine pending og dine aktive point. I sektionen ‘Pointshop’ herunder kan du læse om, hvordan du bruger dine aktive point.

Achievements og belønninger
Du kan også optjene point ved at få belønninger for at fuldføre de forskellige Achievements. Et eksempel på en Achievement kan være “Udfyld dine ‘Præferencer’ på din profil for at modtage en belønning”. Når dine ‘Præferencer’ er 100 % udfyldt, modtager du en belønning, som kan være i form af point.

Disse Achievements kan ændre sig over tid eller være tidsbegrænsede. Du kan se alle Achievements på din profil, når du er logget ind.

4. POINTSHOP

Alle Sølv- og Guldmedlemmer har adgang til pointshoppen igennem profilen, når du er logget ind. I pointshoppen kan du bruge dine aktive point.

Produkterne i pointshoppen kan kun købes af medlemmer af Loyalitetsprogrammet og kan kun købes med point. Produkterne i pointshoppen kan ikke købes for delvist point og delvist penge. Produkter købt i pointshoppen kan ikke refunderes eller ombyttes.

Produkterne i pointshoppen kan ændre sig over tid og kan være tidsbegrænsede.

5. ANNULLERING OG UDELUKKELSE

Hvis du ønsker at forlade Shapers’ Club, kan du til hver en tid slette din profil. Hvis du vælger at slette din profil, vil du samtidig miste dine point. Herefter vil dine point ikke kunne blive genoprettet. Klik her for at læse mere om, hvordan du sletter din profil. 

Shapers’ Club har en one-strike politik. Hvis der er tegn på snyd eller hvis regler og betingelser brydes, forbeholder vi os retten til at udelukke et medlem fra Loyalitetsprogrammet. Denne beslutning er endegyldig og udelukkende op til Shaping New Tomorrow.

Medarbejdere i Shaping New Tomorrow er ekskluderet og kan derfor ikke være medlem af Loyalitetsprogrammet.

6. RABATKODER OG GAVEKORT

Medmindre andet er specificeret, kan rabatkoder ikke kombineres med andre rabatkoder eller tilbud. Bemærk venligst også, at du ikke kan bruge rabatkoder, når du køber gavekort hos os. Du kan dog godt bruge en rabatkode og et gavekort i kombination, når du bestiller noget på vores hjemmeside.

Medlemmer kan ikke optjene point ved køb af gavekort.

7. FORCE MAJEURE OG CASUALTY

Shaping New Tomorrow er ikke ansvarlig for manglende eller forsinket opfyldelse af sine forpligtelser herunder, hvor en sådan fejl eller forsinkelse skyldes en årsag, der ligger uden for Shaping New Tomorrow’s rimelige kontrol.

Vi forbeholder os retten til at ændre hele eller dele af Programmet, slette Programmet eller ændre vores vilkår og betingelser for Loyalitetsprogrammet. I alle disse tilfælde vil vi underrette dig som medlem inden for en periode på 14 arbejdsdage.

Du kan læse vores persondatapolitik her.